Din åsikt är viktig för oss

När vi planerar, designar, bygger och säljer våra hus har vi hela tiden samma sak i fokus: dig. Vi tar våra kunders husdrömmar på största allvar, och allra gladast blir vi när vi ser drömmarna bli verklighet.

Därför mäter vi också hela tiden våra prestationer enligt NKI (nöjd kund-index). Vi vill helt enkelt veta allt: både det som vi gjort bra, och vad vi kan göra bättre. För även om vi är stolta över vår långa tradition av husbyggande betyder det inte att vi sitter nöjda.

Vi jobbar ständigt med att förbättra oss, i alla aspekter. Att bygga relationer med nöjda kunder är ett lagarbete där säljare, arkitekt, projektledare, kund- och entreprenadsupport jobbar tillsammans för att det både ska bli rätt och bra för dig som kund. Vi vet att nöjda kunder inte kommer gratis – kanske är det en av anledningarna till att vi hittills har levererat fler än 96 000 hus?

Att vi på Myresjöhus är en del av OBOS ger oss också en fördel, eftersom även våra kunder kan bli OBOS-medlemmar och dra nytta av medlemskapets alla förmåner. Från förtur till hus och tomter till rabatter och erbjudanden på både nytta och nöje – och extra ekonomisk trygghet i bostadsaffären. Grundtanken i hela OBOS-koncernen är att vi bygger för våra medlemmar, därför ska det också löna sig att gå med.

Kanske sitter du just nu och funderar på vilken husleverantör du ska välja? Ta en titt bland våra kundreportage, och läs vad andra tycker. Och kom ihåg: vi kan inte göra vårt bästa utan alla våra husbyggare. Därför vill vi be dig som blir kund hos oss om en tjänst: fyll i enkäten du får när du flyttat in så noga som möjligt. För att du ska känna dig fri att säga vad du vill är alla svar anonyma, och vi använder ett oberoende marknadsinstitut för analys av kommentarer och betyg.

Naturligtvis hoppas vi också att du, när som helst, säger till om något inte blev som du tänkt dig. Vi är alltid bara ett telefonsamtal bort!

Hej!

Vi kan hjälpa dig bättre om du berättar för oss i vilken kommun du vill bygga.